Monday, February 21, 2011

so today!

huhu.. sekarang nih.. every evening excluding saturdat n sunday gi praktis keta.. Insya Allah 24hb nih aku test dengan JPJ.. ermm... takut?? ekceli dah hilang sikit.. tapi.. knape aku asyik buat repeated errors je?? huhuhu.. antara errors yang selalu aku buat.. lupa nak bagi signal bila nak masuk simpang... kadang2 ingat kadang blurr.. plus pengajar aku selalu cakap 'kawal brek!!' bila nak belok..come on Siti Ros Hazimah( my full name!!) you can do it.. hari nih pengajar tuh cakap.. lambat bagi signal.. potong markah... huhuhu.. berdebar la kalau cam nih... so,,, harap-harap esok tak buat mistake lagi.. bak kata Adnan dalam filem Adnan Sempit 'I don't want banana fruit two time'... so.. learn from the mistake okayyy!!! bagi signal.. n kawal brek!!!!!!! got it?? heheheheheh..

hari nih untuk pektis bhgian ujian iaitu naik bukit, parking ngn 3 penjuru best sket.. sbb aku ngn laila pektis tnpa pengajar uh tengok.. seperti beliau sudah yakin dengan kami.. hek hek.. pastuh plak,, radio keta dah dipasangkan oleh dua orang lelaki yang pektis dlu before ktorg.. time aku tengah buat parking.. tetibe lagu hot issue- 4 minute lak keluar.. hwaaa... as a Kpop Lover.. hahahaa..ktorg enjoy gilerr dengar lagu tuh... siap nyanyi2 lagi dlm keta.. ekceli mmg aku berharap sangat pon supaya lagu2 Kpop yang selalu ade at radio mcm Hoot or I'll be back berkumandang baru rasa mcm syok sket.. hehehehehhe ..

hopefully tomorrow will be better than today.. Insya Allah... doakan aku dengan laila dapat memandu dengan baik okeyy!! amin!! thanks!! annyeong!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..