Saturday, February 26, 2011

BG.. :)

BG?? what is BG?? haha.. aku panggil blood group.. korang panggil ape?? eheh,, kumpulan darah kan?? okey2.. x nk waste time kat perkara merepek yg aku mention kat atas nih.. hihihi.. semalam aku ikot mak aku gi keje.. nak check darah.. so,, ape kaitan keje mak aku ngn amek darah?? haha.. ekceli mak aku seorang nurse. melalui keje mak aku jugaklah aku kumpul semangat nak jadi doktor one day!!(amin.. insya Allah) so,, mak aku bwk la gi tempat amek darah.. disebabkan aku dh lame sangat x kene injection.. last mse form 3 kot.eheh tahun 2008.. jadi takut sikit la nak tengok jarum nih.. dh macam2 fikir pe rasenye kene inject nih.. siap x nk tgk lg.. bila darah tuh dikeluarkan.. masa tuh aku tgk.. wahh!! mata aku dah macam bersinar-sinar dh tgk darah tuh.. mcm x percaya yg darah yg diambil tuh darah yg mengalir kat tubuh badan aku.. haha mcm jakun la plak aku nih..

okey.. hari nih mak aku bg result blood tersebut.. bood group aku adalah..stat ngn huruf O.. haaha.. O la tuh... ngeeehhehe.. maknenye aku ade lah universal donor...hehe.. actually aku nak cte byk lg pasal darah nih sebab teringat kat subjek bio.. aku nak tulis sangat.. tapi... terkenang plak mcm mana result SPM aku nanti.. huhhuh.. hopefully dapat membanggakan Parents aku.. huhuhu..okey.. ASSALAMUALAIKUM... :)

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..