Saturday, February 12, 2011

1st time weyh! :)

hari ni SABTU....12 FEB 2010.. tarikh bersejarah dalam hidup aku kot.. haahaa.. 1st time bwk keta... memula neves giler sampai pengajar tuh pon mcm agak bengang ngan aku... yela aku asyik buat repeated errors.. sape suruh?? hahaha.. btw.. aku dah bayar orang tuh untuk ajar aku sampai pandai bwk keta.. so.. relax jee... cuma tu lah.. kalo korang jadi pengajar kelas memandu..korang lebih suka orang yang pandai bawak keta or orang yang memang tak tahu apa-apa pasal kereta?? hermm... sebab aku nih tergolong dalam orang yang memang tak reti bawak keta... huhuhuhu.. okeyyy... berbalik kepada main story aku.. masa bawak kereta pagi tadi.. dalam otak aku jadi blank tiba-tiba.. hanya ALLAH je yang ade dalam fikiran aku.. neves sangat la tuhh... sampai aku rasa yang bawak keta tuh bukan aku...tapi... Insya Allah.. next latihan aku akan dengar cakap pengajar tuh.. dan.. cuba untuk tidak gelabah dan act like a genius.. though not so genius.. kekekekkee... hehehe.. harap-harap all the readers can pray for me to be succcess in driving..huhuhuh...amin!! Ya Allah.. berikanlah aku kekuatan!!AMIN!! aminkan jugak ye!!bye2!! tata!! annyeong!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..