Sunday, February 27, 2011

THE FACEBLOG..

Assalamualaikum.. okey.. ade ape dgn faceblog nih?? hehe.. mcam2.. kat sini korang ley tgk byk sgt blogger yg join sites nih.. mungkin korang yang tengah baca entry aku sekarang nih pon one of the faceblog follower.. 
at first..aku tertanya-tanya.. nape ramai sangat yg join sites nih.. aku nk tekan link tuh.. tp x tertekan.. ahah... teruk kan?? and suddenly bila dah ramai blog yg aku terjah sambil berguling-guling join sites nih baru aku tertarik nak tekan link sites tersebut...
yang syok dan seronoknya.. faceblog nih sangat kiut.. terlalu kiut.. pinky!! i like!! and then byk stuff yg kiut.. best sgt.. untuk girls mcm aku nih larr...hehe :)
lepas tu.. korang boleh follow byk blog kat situ.. oleh itu kita boleh mengeratkan tali persaudaraan sesama negara!! yeay!! Malaysia Boleh!! :) korang pun ley promote blog korang kat situ jgak.. mmg syok la!!
Okey.. lastly.. korang yang x join faceblog nih lg.. pe tunggu lg..klik la banner di atas yer!!
















No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..