Friday, February 11, 2011

FO, RM..

semenjak menjadi penunggu setia result SPM nih,,, cerita yang aku selalu tengok ialah.. family outing(FO)... thanks to Laila yang introduce aku dengan korean variety show nih.. show nih kelakar.. korang mesti ketawa je.. well menurut satu majalah yang aku pernah baca.. ketawa juga dapat memecahkan 300 kalori dalam badan.. 300??banyak kan so,, banyakkan ketawa ye.. hehe.. jangan terlalu banyak kerana ia sedikit sebanyak akan memberi impak kepa otak juga.. tapi yang ini aku takpasti lagi.. hehe.. okey..berbalik pula pada FO tadi.. aku malas nak cerita panjang,, sebab korang ley downoad FO nih kat iSubs.. ade FO 2 lagi.. Between FO dgn FO2.. FO2 agak bosan sikit..sebab memang macam x bestkot.. best nye ade taecyon je! heheh :)

 RM atau Running Man.. bukan ringgit malaysia ek! :) nih pun Laila gak yang introduce.. running man nih lebih kepada game.. atau macam treasure hunt sikit.. tapi best.. best jugak!! try la donlod kat iSubs.. hehee.. nak promote plak... okeh.. tatata!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..