Friday, March 4, 2011

tagged from ida cute!! :)

tag from ida..
*hehehe..hehe.. tag nih sebenarnye.. dah lame dh aku jawab tapi x post kn lg.. muaahahahahha.. soryy ye!
 
1) adakah anda rasa hot?
hot? pg lg nih.. lom hot lg nih.. hee~~ :p

2) upload gambar wallpaper/pic yang anda guna sekarang.

   3) cerita pasal gambar.
hehe.. gambar nih aku jadikan profile picture kat FB aku.. haha.. aku adalah peminat Jang Wooyoung!! hehe.. since tengok dream high and tengok music video 2PM,, plus dengan suara nye yg sedapp di dengar tuh, aku jadi peminat wooyoung.. kebanyakan orang letak gambar sendiri, aku letak gambar wooyoung.. hehehehe :)

4) bila kali terakhir makan ayam?
dah lama kot.. 2 minggu lepas kot,, temankan kakak aku gi umah kawan die kawen.. itu la kali terakhir aku makan ayam.. wuuu.. huhuh :(

5) lagu terakhir yg anda dengar.
Sedetik Lebih from Anuar Zain.. OST Hikayat Merong Mahawangsa.. sedap la plak lagu tuh.. sweet2 gitu.. hak hak :)

6) apa yg anda fikir selain menyelesaikan tag ini?
bila agaknya result SPM nak keluar?? seram la plak.. huhuh :p

7) selain nama sendiri, anda di panggil apa?
deqha. adek, kak ct, ros.. haha.. mcm2!! :p

8) tag 8 orang.
ida dah tag antara dorg nih.. tapi xpe..aku nak tag dorg lg...
9) siapakah no 1 anda?
sahabat gossip aku!! hehe ::)

10) katakan sesuatu tentang no 5.
die cantek!!

11) orang no 3 berhubungan dengan siapa?   
hehe.. xkenal la dgn sape die skrg.. nk taw?? tgk la blog die... hehe

12) bagaimana pula no 4?
ade kot.. heheh :)

13) pesanan buat no 6.
 sudah lama kita tidak bertemu!! :)

14) kata kata cinta buat no 2.
haahaa.. lebiu frens!!

15) adakah no 7 dan no 8 ada persamaan?
ya! mereka adalah manusia!! :)

16) berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yg anda tagged no 1.
kuat gosip(hehe), suka kat abg H (hehe), seorang wanita, mempunyai bood group yg sme dgn aku!, mempunyai hidung.. hehe :)

17) persamaan  antara kambing dengan lembu.
dua-dua ade hidong..ngeheehe :)

18) perasaan ketika jawab tag ini?
 no comment.. haha..jwb dgn ikhlas..

19) adakah anda tahu rizman tu sengal?
rizman??sape die nih?? femes ke die?? x keluar tv pon.. hehe :p

20) gay or les?
haha.. straight okey!! ngaahahahaha :P

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..