Wednesday, March 9, 2011

SPM?? ngeee

heyyoo!!
hehe... when we talk about SPM,mesti aku terfikir result.
arrggghhh.. nervous lak... huhuhu
tarikh keluar result SPM sekarang nih yang menjadi kontroversi antara aku ngn kengkawn..
huk huk..
hari tu ade yang cakap 28 Feb.. pastu ade yang cakap 14 Mac...
yang terkini cakap 23 Mac.. ade jugak yang cakap 10 Mac.. tapi tak mungkin esok.. sebab tak keluar berita tv ngn paper..
so,, tarikh 28 Feb ngn 10 Mac dah tolak ke tepi awal2..
ramai yang berkata mungkin 23 Mac.. okey. 
tapi menurut tyra, ade dak skola aku bgtaw kat die yang our beloved principle(hak hak!!) nak umumkan kat satu sekolah result student one by one.. ohh tidak.. segan ouh!!
result bagus or x.. tetap segan.. huhuhuhu.. nanti satu sekolah taw..
biasa la,, principle sekolah aku memang bersemangat.. itu yang aku kagumi.. heehe..
okey la.. ape pon aku harap sangat nak dapat straight A+(amin!!).. kalo dapat lebih drpd trial tahun lepas pun aku bersyukur sangat2!!.. 
whatever it is..
berdoa je..
:) 

2 comments:

  1. waa...kaka nie mesti pndai kn3??sure dpat best result nye...dpat result nti story2 la sme ktew...hihi...

    ReplyDelete

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..