Monday, March 14, 2011

Kdrama fever!!..

hehe.. semalam aku berjaya menghabiskan menonton drama My Princess nih... dalam tempoh masa seminggu ni aku berjaya menghabiskannya.. yeay!! aku rasa kalau aku tak busy dengan belajar driving ngn retest driving mesti aku dapat habiskan dalam tempoh sekurang-kurangnya 4 hari.. hehee.. cite nih aku tengok lepas habis tengok dream high.. hehe..Kim Tae Hee sangat cantik lar.. huhhu.. dia sangat comel dengan Song Seung Hoon.. cite nih best!! lagi satu.. watak antagonis perempuan dalam drama nih ialah Park Ye Jin.. aku rasa dia berjaya membawa watak die dengan baik.. sampai aku rasa macam nak lempang-lempang je muka die.. hehehe... lepas nih nak layan cite kat bawah ni plak..
macam best sebab ramai orang tengok cite nih kat EpDrama.. kawan aku cakap cite nih macam LaLola sikit.. ekceli aku tak tengok pon LaLola tuh hehehhe... :) okey bye!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..