Friday, March 4, 2011

ish 3x!! :(

hari rabu malam khamis hari tuh,, aku tengok 360 kt TV3.. hahah.. aku nak tengok sebab isu yang diketengahkan menarik minat aku,,, tentang 'orang yg pergi club'.. bukan kelab memasak, kelab memancing atau kelab lain yang mempunyai faedah,, tetapi 'night club!!',..


ada gak interview dengan budak bawah umur.. lebih kurang same age ngn aku kot.. die kata die stat pergi club dari form 4.. statement die memang memeranjatkan.. siap die bgtaw lg.. " kalau seminggu x pergi club,memang kat rumah x boleyy duduk diam".. menurut ape yg die cakap laa.. again.. statement die mengejutkan aku.. lagi satu statement die yg memang x boleyy blah ialah.. "bangga lah,, pergi club kot.." aku siap beristighfar after dengar statement die,, dalam hati aku cakap.. "kalau pergi kelab mengaji ke,, kelab tarannum ke.. sedapp la jgak nk dgar kebanggaan die... nie kelab malam" ya Allah!! lebih baik duduk rumah.. kalau terlalu bersosial sangat.. x boring ke?? ish2x! agak teruk jugak ek.. kalau ramai teenagers mcmtuh,,agak2 pe jd ngn Malaysia nih?? lebih baik die bersukan drpd pergi night club..sukan kan lagi sihat..
hisy!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..