Monday, March 14, 2011

Contest : Family Sedondon

hehe.. first time nak join contest.. syarat-syaratnya pun simple.. macam best je.. hehe... heehee.. nak tengok syarat-syaratnya?? haha..ade 3 je.. simple kan??? klik sini ,,, contest nih berkaitan dengan family yang pakai baju sedondon.. aku dengan beraninya mempertaruhkan gambaR kat bawah nih untuk contest family sedondon nih...
gambaR nih merupakan gambar raya tahun lepas (2010).. 1st time tema family aku batik.. baju nih family aku pakai masa raya kedua,, gambar nih family aku amik kat studio kedai gambar.. setelah 8 tahun tak amik gambar kat studio, akhirnya tahun lepas amik gak.. lagi pun pakaian kitorang memang sedondon..hik hik.. :) masa balik kampung, makcik2 sume cakap, nanti senang kalo kerja dengan kerajaan sebab dah ada baju batik.. hehehe.. aku suka gambar family aku nih sebab jarang org lelaki pakai baju batik masa raya.. selalunya orang akan pakai masa ade majlis tertentu yang memberikan tema batik atau nak gi majlis kahwin.. itu yang aku selalu nampak laa.. hihhi.. tapi kitorang buat kelainan sikit,,  tema batik nih merupakan idea abah aku..kalo x silap dari dulu lg nak try tema batik nih,, tapi dapat dilaksanakan pada tahun 2010.. 

okeyy.. menang kalah adat pertandingan.. tarikh tutup contest nih 15 Mac 2011..aku saje suka2 join contest nih.. sebab sangat simple tetapi menarik.. nanti masa akan datang aku nak join banyak lagi contest.. hheheeh
assalamualaikum!

1 comment:

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..