Tuesday, September 8, 2009

she's my best friend...




  • ehem.. nie kawan aku yang lain.. aku kawan ngn die since darjah 2.. haha.. time tuh kecik2 lagi.. orang g skola agama blaja.. kitorang main tembak-tembak kat kelas.... main masak-masak.. macam-macam lagi laa... malu nak cite...
  • kalau kitorang berjumpa.. dia mesti cite pasal adik2 die.. maksudku situasi adik-adik dia di rumah.. walaupun dia anak kedua,,namun dia bagiku anak sulung...(skemanye ayat nie)
  • adik beradik die ramai... 6 orang... bagiku ramai ler sebab adik-beradik aku 4 orang jee..
  • haha.. teringat lagi suatu ketika dahulu... tira nak togetherkan dia dgn sorg dak laki ni.. cara kitorg gne adalah dgn menghantar sms 'i love u' kat dak laki tuh.. n after that.. diorang pun ber'couple'.. aku x kisah sgt die nak couple ngn sape2 pon asalkan die x dilukai...

  • tahun nie bile dah form 4.. dah jarg-jarang jumpe.. sume nie sbab we're in different class... tambah2 lagi dh puasa.. aku nak gak jumpe dia n kawan2 aku yang lain.. tapi time2 bangsa lain rehat tuu laa mata aku tertutup seketika,,,,...
  • mse time form3 last year... die la tmpat aku melepaskan batuk di tangga.. sbenarnye tmpat meluahkan segala rasa.. bengang ngn family.. bengang ngn 'tuttt'.... sumenye laa..
  • dia jadi mangsa aku sebab die duk sebelah aku.. hahhaha... siapla sape yg duk sebelah aku tahun2 akan datang... korang akan 'tension' mendengar segala rahsia aku.. haha.. xde maknenye nk rahsia2...
  • walau ape pun rintangan yang akan mendatang.. aku xkan lupa ngn persahabatan kite...
  • 'FRIENDS FOREVER!!!' STRAWBERRY COKLAT!! FOREVER IN MY HEART!!!


No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..