Thursday, September 3, 2009

a bit embarassing..

nie la laila!!
aku excited giler nak balik.. so aku ngn laila jalan arr menuju ke bas.. bas tmpt nyonya paking tuh byk.. ntah knape ari tu aku jalan sopan giler...tunduk je.. ala2 gadis melayu yg 'poyo'.. jalan plak sambil borak ngn laila.. aku dgar je ape die cakap... sedar x sedar aku dh nk naik dah satu bas nih.. tapi aku terasa.. knape tangga bas nyonya nih pelik.. makin rendah plak tuh.. then baru aku tersedar yg laila ckp..'eh ct!!' aku pn tersedar yg aku hampir naik bas tuu... aku terpandang pemandu bas tu.. aku pn pelik sejak bile nyonya ade pemandu india nih?? then aku tgk balik bas tuu betol2.. laa salah bas ke?? dgn rase malu aku pn ajak laila cpat2 blah dari situ.. malu nyee... aku ingat xde org nmpk.. pastu cik amira atika pn melambai tangannye menyuruh kami ke sana.. kami pn pergi lee... sampai je kat mira.. die gelakkan aku... laorh!! die nmpk ke?? ahah malunye... nasib baik x msuk terus ke dalam.. x pasal2 aku kne bayar plak ngn uncle tuh...

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..