Friday, September 4, 2009

translater 3~~

nie laa hasil kerja ketiga orang yang xde kerja...

Pertunjukan

aku cuma tersepit sikit dekat tengah
kehidupan sesuatu yg membingungkan, cinta adalah teka-teki
aku tak tau mana nak pergi, tak boleh buat seorang
aku dah cuba dan aku tak tahu kenapa

perlahankannya ke bawah, dan buatkannya berhenti
ataupun hatiku akan 'pop'
sebab ia terlebih, yeah terlalu banyak
untuk menjadi sesuatu yang aku tidak
aku bodoh dalam cinta
sebab aku tak dapat secukupnya

aku cuma tersepit sikit dekat tengah
kehidupan sesuatu yang membingungkan, cinta adalah teka-teki
aku tak tahu mana nak pergi, tak boleh buat seorang
aku dah cuba dan aku tak tahu kenapa
aku cuma kanak-kanak perempuan yang kehilangan dalam saat
aku sangat takut tapi aku tak tunjukkannya
aku tak boleh bentukkannya, ia mebawa aku ke bawah
aku tahu aku harus lepaskannya pergi
dan teruskan menikmati pertunjukan

matahari panas di langit
dah macam lampu sorot gergasi
manusia ikuti petunjuk
dan serentak dengan masa
ianya gurauan, tiada siapa tahu
mereka dapat tiket untuk ke pertunjukan..
(aku nak duit aku balik, teruskan menikmati pertunjukan)

lirik sebenar...

The Show

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
i don't know where to go,
can't do it aloneI've tried,
and i don't know why...

Slow it down, make it stop
Or else my heart is going to pop
'Cause it's too much, yeah it's a lot
To be something i'm not
I'm a fool out of love
'Cause i just can't get enough...

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
i don't know where to go, can't do it alone
I've tried, and i don't know why
I'm just a little girl lost in the momentI
'm so scared but i don't show it
I can't figure it out, it's bringing me down
I know i've got to let it go...And just enjoy the show

The sun is hot in the sky
Just like a giant spotlight
The people follow the signs
And synchronise in time
It's a joke, nobody knows
They've got a ticket to the show....
(i want my money back, just enjoy the show)

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..