Thursday, October 1, 2009

gegaran!!! petanda dari ALLAH!!



aku tak tau nk describe cmne berdasarkan tittle di atas.. yg pasti aku memang takut giler!!! semalam aku tgk berita cite 'bout gempa bumi kat padang.sumatera barat indonesia.. sedih laa jgak tgk nasib dorang.. sepatutnye kite yang kat sini bersyukur krna tiada bencana yg berlaku di malaysia.. walaupun gegaran sekuat 7.6 skala richter yg berlaku kat sana dirasai oleh pantai barat semenanjung... aku pun ade rase jgak.. seram.. lame lak tuh... ape yg aku leh cakap kat sini dgn ape yg tlah berlaku dlm dunia skrg.. khususnye asia tenggara...
renung-renungkan dan selamat beramal!!!


insafi nikmat diberi di hari raya...







No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..