Tuesday, October 13, 2009

ke'confuse'an...

tiba-tiba aku terfikir lak nak cite sal benda nih.. aku x tau nk stat dari mana... citenye cm nih.. aku mempunyai masalah yang rumit yang menentukan masa depan aku... ekceli cm nie... abah suruh aku jadi lawyer... aku memang pernah bercita-cita untuk menjadi seorng lawyer yang berjaya... tapi my only sister plak mencadangkan aku supaya menjadi seorang doctor... aku pun memang bercita-cita nak jadi doktor.. yg membuatkan aku bingung jap abah cm nak suruh aku jadi lawyer sbab ley tolong family kalo ade big problem.. halangan yang aku hadapi ialah cikgu sekolah aku pernah cakap drpd kamu masuk kelas sains baik kamu masuk kelas ekonomi kalau kamu nak jadi lawyer.. buang masa je kamu blaja fizik kimia bio sume tuh... kalau doctor tuh plak aku tak tau nak cakap cmne sbab aku x leh tgok luka-luka orang... kalau x memang fobia sampai x tido malam... aku masuk klas sains niih pun sbab my desire to become a doctor one day... aduyy... cmne nih?? tolong laa... spe ley tolong???

2 comments:

  1. lek dlu.......pk leklok... mse dpn tu pnting taw... aq pn mcm tuh gak...mak aq suh aq jd nurse...tp... aq ttp nk jd ckg...

    ReplyDelete
  2. hahah..
    bgus2!!
    kte mempunyai masalah yg sama!!

    ReplyDelete

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..