Thursday, January 13, 2011

what should I do??

okeyhh.. camne nih.. tak taw nak start dari mana..
huhuhu.. =(
okey.. actually aku bukan tak suka berkawan.. in fact.. aku sangat suka berkawan..
tapi..
aku tak suka berchatting kat facebook dengan orang yang aku tak kenal..
lagi-lagi orang yang nak berchatting dengan aku tu lelaki..
arrggghhh..
most hate it...
lagi parah bila sampai mintak2 no.phone nih..
aku memang tak suka.. errr....
pengalaman sangat mematangkan aku...
so, sorry for those yang nak berchatting dengan aku tapi aku close window..
sebab aku tak suka..
aku selalu chatting dengan orang yang aku rapt je..
okey.. sekian..

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..