Wednesday, January 26, 2011

maka..terbengkoklah.. hehe :)

muahahahahahhahahaha..
dahsyat giler hari ini..
dalam sejarah kot.. berjaya membengkokkan pinggan kat rumah secara tak sengaja.. haha..
mak balik kerja petang nih mesti bising.. takkan la mak cakap "wahhh!! hebat kau nie.. nanti boleh masuk World Books of Records.. pas nih bengkokkan pinggan yang lain plak ye..!".. kalo mak cakap cm nih.. senyum sampai ke telinga la aku. nanti aku tambah "pinggan mak yang jenama Giacomo nih nak bengkokkan jugak ke??" hahah nak maut kot kalo ckp cmtuh..sakit telinga nanti.. ahahaha... pinggan uh bukan aku yang bengkokkan.. tapi aku adalah punca ia terbengkok.. ermm..berita selanjutnya.. esok lahh..aku uploadkan sekali gambar bentuk pinggan uh.. Insya Allah...

2 comments:

  1. apa kena mengena pinggan yg bengkok dgn kucin tu..??..he..he..

    ReplyDelete
  2. hehe.. apabila kte wat salah.. lbey baik kte senyum..so,, kucing uh kn tgh senyum,, oleh itu ia menyatakan yg sy sdg senyum.. hehe.. thanks 4 visit my blog.. :)

    ReplyDelete

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..