Tuesday, July 21, 2009

snow day =p

hari ini sangat sejuk.. ditambah pula dengan ujian lisan.. sampai ke grup aku.. dan tetibe jantung aku berdegup kencang.. aku dah kate relax relax relax.. tapi akhirnye sume yang aku hafal ntah pergi ke mana.. ohhh tidak!! mane kau?? datang laa balik.. sekali. yang datang cuma beberapa jee.. hampeh... ape yg aku nak mengarut nie.. arr belasah je laa.. bila aku memandang sakina,dill dan zah mereka sume berkata 'cakap je'.. aku pn belasah je laa.. satu kelas mentertawakan aku.. oh man!! malu sey.. tiba kump yang seterusnye.. ohh mereka buat forum.. aku yang baru sahaja pulang dari bilik kecil yg ada air pn tergamam krna ketika itu en.akmal yg aku gelarkannya sbg fedtri yahya school version sdang berbicara.. fuh.. lagaknye, percakapannya, suaranya persis En.Fedtri Yahya.. aku terkesima seketika.. rasanya die ley msuk debat tahun depan.. rakan sebelahnya, aminul sangat sesuai menjadi pengacara.. ermm bagus2.. korang meman sesuai jadi glamour.. GLAMOUR KE??

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..