Friday, July 31, 2009

cahaya petunjuk..~~




ehem.. cun x?? cun kan?? nie kawan aku.. aku panggil dia dalie or dd.. kami dah kawan lama.. dari darjah 3... specialnye dia nie sbab tarikh lahir kami sama.. 30 APRIL 1993.. dia ni agak kedekut sikit.. tapi aku dah lali dah.. sebab dia memang cam tuu.. macam-macam aku gelarkan dia.. antaranya 'mr. crab'.. coz mmg sejibik ngn attitude die.. sekarang dia sekolah kat SMT KAJANG.. dia memang dari dulu lagi nak meninggalkan rumah.. maknenye dia nak cuba hidup berdikari.. huh bagus2.. x macam aku.. hehe.... bestnye dia.. sekolah dia bagi cui seminggu.. sebab ada yang dah suspek selesema babi.. seram tuh.. tuu laa len kali sekolah kat smkb.. kitorang x tercemar lagi... alhamdulillah.. moge2 x dtg la virus tuh kat smkb... amin.. eh dah cite lain dah nie... ermm... dah la... tutup story.. cite len kali plak...




No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..