Wednesday, July 1, 2009

baru tonton...

suatu petang... aku tiba2 terasa cam nak tonton sesuatu... tiba-tiba teringat pulak nak tengok cite kami nih.. aku pun tengoklah kat youtube sambil menyiapkan kerja maths mode yg berlambak tu... cerita nie ditayangkan kat pawagam tahun lepas.. x silap aku time raye.. aku nak sangat tgk cite nie.. disebabkan kesibukan menjelang pmr.. so xdela nk tgk.. cite nih aq boleh bagi rating 3 1/2 per 5.. knape aku bg banyak nih??? suka hati akulah... hehehe.. cite nie terlalu byk menunjukkan yang mereka kuat bersosial.. aku bukan anti-sosial tp mesti ada batas2 pergaulan nye.. by the way aku x nafikan yang cite nih memang syok habis.. die tunjukkan teenagers yang mempunyai masalah tersendiri... paling best part abu ngn pak din yg pd masa tuh abu melarikan diri dari pak din tuh... mmg kelakar habis... ngeheheh.. well watak abu byk menceriakan suasana laa... best!!!
overall mmg best laa.... paling penting aku x ngntuk tgk cite nih...

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..