Tuesday, July 7, 2009

perangai pelik tiada yang terbaik =)

oohh tidak.. aku sudah terpengaruh dgn hagemaru itu... sebenarnya aku takde tittle nk bg kat entri nie... hehe... actually,,, stoty(whhoopss!! 'story' ye) sket 'bout klass aku(4 alfa) ary nie.. ntah npe dorg berperangai sdkt pelik ary nie... selalunye org akan cakap 'baiknye dak 4 alfa nie,, asyik study je'(aish puji klass sndiri nmpk).. tp ari nie disebabkan afta recess xde sorg cikgu pn yg teringin masuk klas aku so, dorg dh stat wat perangai sbnr dorg... aku pun pelik tetibe je dorg main baling2 kertas(dorg panggil 'peluru bebola kertas').. aku tgah syok menyiapkan kerja edmets yg agk byk tuu pn terkejut ngn perkare tu lantas aku tnye kat dorg "woi korang lepas tension ke??" dorg pn ckp "lbey kurang arr... then manjit tnye aku "rose, awk nk join?" aku pn berkata " xpe laa saye jd penonton setia"(ehem sbnrnye nk main jgak..) tp tgk keje yg agak melambak.. xjd lee... ida yg hnya memula jd penonton dn bergelak ketawa pn akhirnya join jgak.. aiyoh!! sudah merebak satu klass aaa... akhirnye dorg berenti gak sbab mereka bru perasan klass disebelah(4 beta) ada cikgu esrose(cikgu disiplin) yg agak garang tuu... so.. dorg berentila main....

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..