Sunday, January 31, 2010

~~TWILIGHT~~




































































muahahahah... cte nih kuar tahun 2008.. 2010 baru aku tgk.. ngahahahaha... msty ramai yg dh tgkk. gua je yg dah ketinggalan zaman..opps better tahun laa... wink~~ n one more thing.. edward cullen uh ensem woo~~~
n satu lagi.. gua teringin nk jd cm Bella .. dpt terbang free.. xpayah nk kuarkan duit bli tiket air asia nk trbg ke sana ke sini.. kalo nk bli tiket MAS lg la mahal... FIREFLYZ blom taw lg..

wutever it is.. it's an interesting movie laa.. no wonder ppl berebut nk watch d sequel.. twilight saga: new moon... pas nih gua nak layan new moon plak.. next week la kot.. if i'm so so so bz.. next month kot.. muahahhahahah... k.. gua chow dlu.. c ya..

ASSALAMUALAIKUM....

P/S: pahal aku gannazz plak dlm post nih?? confused!!!~~

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..