Tuesday, February 2, 2010

couple``~


huahuahua..

satu pg yg indah.. de perhimpunan yg menyakitkan.. sbab pe menyakitkan.. hanya tuhan yg tahu... haha.. pe yg membuatkan prhimpunan pg tersebut wa rsekn klaka ialah.. ketika cikgu ku berbicara menyatakan seperi berikut...


"sesiapa pelajar yang sedang bercinta, nak cuba-cuba bercinta, ataupun ape2 yang berkaitan dengan cinta, sila putuskan hubungan anda"


fuh... aku rse spe yg terasa msty meraung nih.. hahah... nseb bek aku mmg xde hati kat spe2.. dlu ade la kot.. haha.. buang mse je... drpd korg couple bek korg syok sndiri.. syok sndiri dlm konteks aku adalah.. korgg juz suke je n x mngharapkan ppe balasan drpd die... come on laa.. we are bdak skola... not suitable enough... haha.. wa dh xtaw nk ckp pe.. tp bg aku.. couple utk kawin.. bkan couple utk menunjuk-nunjuk kat org len bhwa.."wehh.. aku pun ade awek/pakwe laa..." ggrrrr.. buhsan seyh...


p/s: sje nk apdet cte sal couple nih..

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..