Thursday, December 24, 2009

habis bacaa...

aku baru habis baca satu novel nih.. serius!! mendebarkan.. penuh dengan elemen-elemen persahabatan, kasih sayang dan jugaa.. dendam!! seronok baca.. novel nih dimonopoli oleh watak-watak bernama Airel, Imanina dan Rezzal.. dorg bertiga nih dipiilih untuk mewarisi harta org kaya yang penuh misteri.. misteri ke?? errmm?? misteri la gak.. bg aku watak utama dalam novel nie is Airel.. sbab die x mati... hero mne ley mati tul x?? Airel kerap bergaduh ngn Imanina.. yg selalu jadi org tngah untu meleraikan dan meng'cover' ble dorg bergaduh is Rezzal.. walaupun in the end of the novel rezzal mati.. aku suka watak die.. betul-betul menunjukkan kematangannya walaupun kdg2 membuatkan Imanina sakit hati.. mmg la kne menunjukkan kematangannya sbab dlm novel uh die berumur 32 thn.. agak berumur la gak.. Airel lak suka buat Imanina sakit hati tp sbnrnye he really really care about her.. aku ade gak berharap dpt bertemu a guy like him.. ermm.. ntah laa.. it's not the right time to think about love and guy.. Imanina pula sorg wanita yg hebat dlm novel nih.. dia boleh tahan diganggu oleh sms2 n kertas2 yg menakutkan uh.. fuyyoh... bgus tol arr.. disebabkan novel nih smlm aq tido sampai kul 3pg.. sbab nk hbiskn mlm tu gak.. jiwa aku betul2 nak tau ending cte uh mlm tu gakk.. walaupun mse bce uh mmg jantung aku kdg2 berdegup laju.. dhsyt.. mse rezzal uh mati.. aku tertitiskan dua titik air mata... sbab ksian giler.. huhuuhu.. lantaklaa org nk kte pe.. huhuhuhuhu.... dorg bertiga nih dipilih sbab pemilik harta tersebut yg dikenali sbg tuan pengarah mempunyai dendam dngn ibu mereka.. hahah... adegan nih ditonjolkan slpas rezzal mati(sdey!!) iaitu di penghujung cerita.. ending die pon xde laa sdey sgtt.. klakar lagi adala... mmg bestt.. thumbs up to the writer.. she really did a very good job.. the only novel yg aku habiskan dlm mse yg singkat.. mmg bestt!!! x taw nk ckp pe lg.. mral cte nih.. x yahla nk dendam terlalu lme.. menyakitkan diri sendiri n buang masa je....

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..