Wednesday, December 30, 2009

2010.. lagi?!

2010 lagi?? 2 entri dh title die 2010.. wa dh xde idea nk bg tjuk pe.. 2010 tahun ygg mendebarkan utk aku.. thn yg menentukan masa depan aku... tahun ygg menentukan adakah aku nie seorgg manusia ygg komited dan berkaliber?? almaklumlah masuk 2010 nie dh nk 12 tahun aku digelarr pelajar sjak dari tadika lagi.. aku x pernah dapat jadi pengawas.. tp untuk sesi 2010 nie aku dpt plak jd pengawas.. tahun last aku bersekolah plak tuh.. mgkn thn 2009 cikgu baru nmpk kredibiliti aku utk menjadi seorgg pengawas(ceh2 poyo tul aku nih).. makin plik ble dh nk bkak skola nih. xde lg nk beli baju putih, kain biru, tudung putih, kasut+stokin putih,, sumenye dh beubah kalerr. jd tudung biru, baju biruu. kain+stokin+kasut hitam.. rse cm terkena culture shock pn ade gakk.. huhu.. aq rse berdebar sgtt nk bkak skola nih.. 2010 mgkn tahun yg terrsibuk buat aku.. study!!study!!study!! huhu..

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..