Wednesday, December 30, 2009

dh xde keje ke??

ape la aku nih?! dh xde keje gi laa studyy.. next year nk SPM.. kte nk dpt 10A+!! studyy pn bpe kali je.. asyik on komp je.. pe laa.. nie lg pelikk.. sblom tido gi tulih ayat-ayat skema.. hahah..

amek nih.

hidup ni macam perisa gula-gula,
ada rasa masam, ada rasa manis, ada rasa pahit
.

kadang-kadang apa yang kita mimpikan ketika tidur,
ia seperti sambungan kehidupan kita sebelum tidur.
teman umpama genre lagu,
pelbagai rentak, pelbagai ragam.

aku pun tak tahu ape yg aku fikirkan masa aku wat perumpamaan nih.. sumenye ade lah secara spontan.. nk mendatangkan rasa ngantuk..
p/s: pe yg aku tulis tuh berdasarkan pandangan aku.








2 comments:

  1. klaka la ko nye peribahasa..
    ley pinjam nk wat esei..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. uish!!
    nie bkan peribahasa..
    nie perumpamaan..
    nk wat esei??
    silakan..
    pastuh pomot sket kt orgg lain..
    heheh

    ReplyDelete

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..