Saturday, September 4, 2010

mereka mempertahankan saya! :)


ok..yang tengah2 uh cikgu sivik saya... haha.. yg len2 tu lah adik beradik angkat saya!
saya bangga sebab dapat adik beradik angkat yang mempertahankan saya time saya kena lawan mulut ngn org lain..
thanks to: nana,ida,iffa,raihan,sakinah coz all of u can accept me n my weaknesses..
i may not be a strong girl but i can be a better sister...
disebabkan antara ktorg berenam nih i yang terrrrlahir awal.. so.. i lah anak yg pertama.. so i x kesah ble dorgg panggil i kakak...
haha.. selalu yg mcm marah2 aq ataupun suara die tggi ataupun yg suka gurau2 ngn aq ialah mira sha..
haha..

ble mira agak tggi suara ngn aku.. akan kedengaran larh suara nana..
"weyh.. apasal ko nak marah2 kakak kte haha?!"..
kadang2 ida pn bersuara seperti itu jugak.. masa tuh aq akan cakap..
"hah. tengok.. kan adik2 aq dh marah!"
hahaah... mcm klaka pn ade gak..
tp.. seronok.. sbab dorgg happening!!
mcm aq jgak..
heheheeh....
tHANKS KAWAN2 SAYA!!!
SYGG KORANGGG!!!

photo copied from : facebook.com/norfarzana.sofian

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..