Thursday, July 15, 2010

PLKN!!

hahaha.... hari ni masing-masing mem'busy'kan diri mereka dgn xtvt menghantar sms ke 15888 dan melayari laman web khidmat negara... dedua talian ni busyy gilerr... at first aq bukak internet.. then agak fed up ngn tenet amek hp abah(haha sukati je pakai hp abah.. minx izin dlu) lalu aku pun taip la PLKN SEMAK 93043010**** dan hantar ke 15888..

2 hours later...

aku tgk hp abah ada 1 message received... dgn rasa berdebarnya.. tekan lah open.. then perkataan yang ditunggu2... Maaf! 93043010**** tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 8/2011.. Terima kasih. hahahaha first impression aku adalah gelak kuat2 sambil baca mssg uh depan abah... hahahahahhahah.... aku baca kuat2 sampai satu rumah dengar... mak cakap.. baguslah x dapat... well aq agak suspicious ngn statement mak... apakah maksudnya??? ermmm???.. haha.. seronok gilerr pn ade... rasa rugi pn ade... sbab kat plkn dpt main tembak2.. best tuh.. huhuhu....

aku dapat rasakan faktor2 aku x dpt plkn ialah... sebab abang aku yg lahir tahun 1990 uh dh pergi dah.. orang ckp dlm satu familyy tu mesti ade sorang yg dpt gi PLKN.. so.. bila abang aku dapat it means that aku x dapat.. ahhahahahaha....
okeyh laa,,
nak studyy... trial is arond the corner.. after raya...
wish me luck keyhh!!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..