Thursday, July 15, 2010

cm x best je...

hari nih aku terasa macam ada sesuatu yang x kena dalam hidup aku nih.. especially when we talk about friendship.. aku rasa macam ada sesuatu yang x kena pasal perkara nih... aku ada rasa sedikit terkilan dengan perkara ni.... tapi AAK(ada aku kisah)??? haha macam pelik jew an an an?? actually aku ada bau perkara yang x best nih.. bau ape?? errmmm cuba tekaa??? hehehhehe... bau nih sgt menusuk ke jantung x dpt dilupakan dari ingatan... just imagine.. the person u really love(syygg ok!).. betray u or doing something that really unfair and biased.. it is same with my storyy.. so.. just wanna say... let bygone be bygone.. kalau kita dapat menerima perkara tersebut dengan hati terbuka mesti kita akan dapat balasan yang baik kelak. so.. kalau anda rasa anda x patut buat camtuh.. hentikan la.. pesanan buat diri sendiri dan sesiapa yang membaca..
terima kasih!

2 comments:

  1. jgn kawan dia lagi! hahaha *tetibe!*

    ReplyDelete
  2. jgn kwn?? hik hik..
    mcm kejam je..
    huhu
    :)
    thanks 4 comment!

    ReplyDelete

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..