Showing posts with label friends. Show all posts
Showing posts with label friends. Show all posts

Thursday, September 29, 2011

friends!!! :)))

hee.. assalamualaikum.. aku da lama nak update story pasal kawan-kawan aku kat UNIMAS.. alhamdulillah.. aku dapat gak kawan yang boleh ngam dengan minda dan fikiran aku yang agak childish sket.. ahahahahha... let me introduce them to all of you!!!
haa.. ni la kwn2 yg sehati sejiwa dgn aku.. hehe.. from left mina,aku,eyda,fyzah., ygdiri bawah sikit from left is syafa n sheil.

gmba nie tambah lg sorg,, sebelah aku,, afifah.. hee

haa.. yg nie pun.. tambah lagi sorang,, yg depan sekali tu nama glamour die lintah bulan,, nama sebenar die shazmira.. heee

hee.. aku dgn eyda..
aku seronok kawan dengan dorang sebab kitorang bukan asal dari negeri yang sama . aku dengan afifah from selangor. fyzah from perak .mina from kl. sheil from kelantan . syafa n shazmira from kedah . eyda from sabah . menurut pendapat aku, perbezaan negeri tu yg merapatkan kami semua.. kami selalu share macam2 pasal negeri masing-masing.. heee . memang 1 MALAYSIA!! yeahhh!!! . ok nanti nak sambung lagi erk!!!

Monday, October 11, 2010

CLOSING FOR success!

dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. saya pemilik blog ini akan merehatkan akaun 'facebook' 'friendster' 'blogger' 'twitter' and others for SPM next month.. to the readers.. pray for me! doakan agar saya berjaya mencapai 10A+.. dan berjaya mencapai impian saya untuk menjadi seorang doktor bagi membantu pesakit-pesakit yang sedang sakit dan mereka yang sangat memerlukan.. dan berkhidmat untuk negara dalam bidang ini dan seterusnya dapat membalas jasa abah dan mak saya yang sangat disayangi..
YA ALLAH! BERKATILAH SEGALA USAHA YANG AKU LAKUKAN UNTUK BERJAYA MENCAPAI APA YANG AKU HAJATI INI.. HANYA ENGKAU YANG MAHA BERKUASA..
AMIN!!
SPM 2010:
BAHASA MELAYU
BAHASA INGGERIS
MATHEMATICS
SEJARAH
PENDIDIKAN ISLAM
ADDITIONAL MATHEMATICS
BIOLOGY
PHYSICS
CHEMISTRY
GEOGRAFI
10A+!!!!!

Sunday, June 20, 2010

toGetHer~~


our last take photo together..
in teachers day..
haha..
we have been friends for 4 years..
lot of obstacle we have been through together..
we share sadness, madness and loneliness together..
n sometimes we share love storyy together though i'm not good in love matter(coz i never felt that feelinggs.. hehe)
hope our friendship will tight n nobody could seperate us except for death..
LOVE U ALL!!
tyraa,myraa,haija,dd
from me:ct

Thursday, April 8, 2010

i'm always right here beside u!!!



to:

my tyra n laila

whoa!!! u're my best internet friends!!!
wahahaha....
love u all so much!!!

tyra:
semoge happily ever after ngn die ek!!! heheh.. jgn la sesegan cte rahsia ko ngn die kat aku ek!!!

laila:
ape yg aku nak.. ko sabar je la ngn die.. maybe die tgah PMS kot.. ataupun die stress ngn asrama.. kalo ppe hal.. aku sedia pinjamkan bahu... hehe..

ok.. tata my friends

Friday, March 5, 2010

dedicated to :: tyra..


dear tyra,
i pray for ur happiness..
hope u'll not forget us (strwberri choklat).. though u hv sum1 who is more important in ur life..
hehehe
sygg kaw ma frend..

Monday, February 8, 2010

feeling depression..(^-~)

assalamualaikum..
bahasa wa kali wa dh x heran.. sbab wa bkannye nk wat krgn 350 patah perkataan.. korg ley cakap wa gile kuasa,, wa overr,, nk kutuk wa kaw2 pn wa x kesah.. tp ble korgg korgg kutok fizikal wa n smekn dgn sesuatu yg sememangnya wat wa tersinggung n korgg ley ubah sesuka aty sesuatu perkare(x payah ckp arr kt sini pe ke bende 'perkare' uh) yg sememangnya wa x hadap lgsg.. wa sakit aty.. kalo korgg kutok family wa pn wa sakit aty.. kalo korgg kutok bestfren wa pn wa marah..

korgg x pnah ade perasaan ke?? wa sememangnya x chantek.. wa sedar spe wa.. tp bab2 amanah,, tanggungjwb yg wa dh pilih utk didik diri wa x bolehh abaikan.. nanti susah wa nk jwb kt pdg mahsyar nanti.. so.. korgg pk la sndiri..(wa pn xtaw pe yg wa ckp n mksdkn kt paragraph 2 nih)

wa percye.. sume orgg de tahap ke'sensitif'an masing2.. bg wa. ble darah wa menyirap smpai ke muke.. wa dh x bley tahan.. maka jatuhla titisan air dri mata seorang remaja perempuan( wa la tuh).. wa bkan sje2 nk kluarkn 1st lines of defence mechanism wa utk tatapan umum.. it's totally natural.. wa bknnye nk simpati drpd sesiapa.. ble wa x tahan wa t'lpas la plak.. kdg2 parents wa marah wa pn wa nangis.. ckgu marah wa pn wa nangis.. kwn2 marah wa pn wa nangis.. kucing mati pn wa nangis.. gaduh ngn kwn2 pn wa nangis.. sememangnya wa bkn a strong girl...

wa nangis bkan sbab wa nk simpati.. wa tegaskan di sini.. wa sbnrnye kesal atas sume perkara yg berlaku terhadap wa.. kdg2 wa terfikir n tercakap "bukan ku pinta lahir ke dunia".. wa x minx jd mcm nih..

so,, rakan2 wa dari wa tadika smpai skrg.. wa mintak maaf byk2 di atas segala kesalahan dan kesilapan yg wa dh lakukan sepanjang korgg jd kwn wa... wa cume manusia biasa.. byk kesilapan yg wa dh byk lakukan.. wa harap korgg bely maafkan wa.. TQ!!

p/s: bahasa wa dh memang berterabur.. time tulis entri nih lgu dibawah nie tersenarai dlm kotak fikiran wa..

  • aku wanita biasa - kris dayanti
  • namun ku punya hati - revolvers (wa x layan lgu nih..wa terbyg je)
  • amarah - ctkd

entri nih credit to the situation dis morning yg wat wa tersinggung n nangis kaw2 pnye.. ble terjadi je prkre nie wa makin bersemangat utk capai cita2 wa.. DENTIST!! wa obses nk jd dentist.. so everybody.. watch out!!

sekian,,
assalamualaikum...

Wednesday, January 20, 2010

started a new day...

dimulakan dgan.. ASSALAMUALAIKUM... huhu.. actually when i write dis post,, i really have lot of homework to do.. but still.. wants 2 write sumthing.. coz dh lme dh x update... nie je la mse yg best.. byk bnde maw storyy.. suddenly,, teringat last week.. ari isnin dpt watikah pelantikan pengawas.. b4 dat ade la jgak a small briefing supaya xde spe wat silap.. tp aku.. ekceli ade wat silap... tp ble aku tnye org len. dorg x prasan pon.. haha.. so ashamed!!! then hari2 yg len plak.. ermm.. besela... xde cikgu yg miss nk bg hw.. sume cikgu de azam baru.. tp.. aq approve je.. it's 4 ma own future... maybe dgn byk hw ley wat aku jadi orgg success.. who knows??
hari rabu.. most funniest day kot.. kne jaga gate skola.. haha.. 1st task 4 hari rabu.. coz ptg hari rabu de pndftran gerko.. next gerko pn rsenye kne jaga gate gak.. with whom?? of coz lerr.. cik tyra smpai ade ckgu ckp ktorgg nie adek beradek.. huhu.. dh ramai pon yg ade ckp cm uh.. mybe sbab spec ktorg kot... haha.. dunno laa... actually time uh x taw nk wat pe.. smpai la akmal,aminul n theva dtg.. smpat ag ktorg berborak.. mcm2.. pelik2 pn ade.. smpai satu saat uh.. aku n tyra x taw nk wat pe ktorgg pi nyanyi kat tgah jln dpan gate uh.. bosan pnye pasal sbab nk tunggu shift strusnye dtg bertugas.. huh.. pastu aminul n theva dh pndg pelik kat ktorgg.. maybe bcoz of our weird behaviour kot.. haha... lantakla...
ary khamis.. pg ade PMD.. spe x taw PMD uh ley la call sy pd waktu tidur,.. haha.. ntah ppe la... memula msuk dm.. x taw dm?? emelkan ke apeladmpnxtawke??dmuhdewanmakanla@gmail.com hahha... cikgu asyik tunjukkan video2 sal mak n ayah je.. kdg2 wat aku sdey.. n suddenly air mengalir ke pipiku..rsenye..masin kot.. kot nie mksdnye x pnah rse taw!! sdeyla!! aku x ley tgk kalo sal parents nih... then rehat.. pastuh ade dgar ura2 nk wat meeting prefect f5.. hahah.. aku bru excited nk PMD.. tetibe kne lak gi meeting.. nk xnk,. kne gi jgak.. amanah.. hahha... di sini aku x ley bgthu la pe yg dibincangkan,.. coz still dlm perancangn.. ermm.. ok la.. nk smbg wat homework.. c ya..

Wednesday, December 30, 2009

dh xde keje ke??

ape la aku nih?! dh xde keje gi laa studyy.. next year nk SPM.. kte nk dpt 10A+!! studyy pn bpe kali je.. asyik on komp je.. pe laa.. nie lg pelikk.. sblom tido gi tulih ayat-ayat skema.. hahah..

amek nih.

hidup ni macam perisa gula-gula,
ada rasa masam, ada rasa manis, ada rasa pahit
.

kadang-kadang apa yang kita mimpikan ketika tidur,
ia seperti sambungan kehidupan kita sebelum tidur.
teman umpama genre lagu,
pelbagai rentak, pelbagai ragam.

aku pun tak tahu ape yg aku fikirkan masa aku wat perumpamaan nih.. sumenye ade lah secara spontan.. nk mendatangkan rasa ngantuk..
p/s: pe yg aku tulis tuh berdasarkan pandangan aku.








Friday, November 20, 2009

a journey..

setelah 2 minggu 2 hari pandang buku tanpa henti, sekarang masanya utk gi jalan-jalan.. hari rabu merupakan hari 1st SPM n 1st aku cuti.. so aku dah manage time utk gi pada hari tersebut.. aku x gi sorang2. gile ape nk gi sorg2.. dhla aku nie founder kelab penakot... hahhah... aku gi ngn laila, najwa a.k.a nunun, amalina n her sis.. aku ingat ley gi ngn geng aku,, tp blom hujung bulan arr(faham2 je la).. tempat tujuan kitorg adalah AEON Jusco Bukit Tinggi, Klang.. tempat nie amat femes di kalangan org2 banting n klang.. tmpat nie la yg terrrrdekat untuk tgk wayang... journey aku bermula dari stesen bas.. sampai2 je aku n lai kne tunggu ama n najwa... guess who i see?? huh.. dak2 form 1 n form 3 smkb.. hahah... mereka pergi ngn boys skali.... ish2!! hadoi. mereka dah pandang2 aku n lai dah... so aku wat bijak je la... hhahaa... jarak di antara banting n bukit tinggi x jauh.. approximately 40 mins by car and about 50 mins by bus... tggu bas agak lame kul 10 baru naik... tambang x arr mahal sgt... rm3 je.. kira ok la uh... time aku nk msuk tiket dlm bus uh.. aku ckp nk gi bkt tinggi, uncle pemandu uh ckp.. sumeorg nk g bkt tinggi.. bukit rendah x de ke.. aku pn ckp laa kalo bukit rendah ada dh konfem2 sume org nk gi.. huh. lai n nunun dpt duk sebelah.. ama n sis die pn.. hah.. nsib baik ada kosong gak dkat2 ngn dorg.. org uh cina.. nsib baik pompuan.. huhu.. dak form 1 smkb uh plak duk dpan aku.... dlm bus uh aku rse dah pnuh ngn bdak skola yg nk gi bkt tinggi... including me... lagi beberapa minit n meter nk sampai bukit tinggi uh... bas ni kne tahan ngn JPJ... muatan pnuh sgt... msib baik wayang stat kul 11.45.. sume org dh naik angin.. aku relax je. siap boleh borak2 ngn ngn dak form 1 uh. disebabkan aku terpisah ngn lai, nunun, n ama oleh org2 yg berdiri... so aq msg je ngn lai.. hahha. men msg dlm bus... huhu... aku sempat pndg kat luar to see what happen.. skali ternampak la pegawai JPJ uh hensem jgak.. aku gtaw lai, lai ckp nunun jelez... ahhahahah.. pelik2... dh smpai je jj.. bas uh dh kosong.... xde la kosong sgt,, ada la jgak 2-3 orang... smpai2 je sume org serbu pawagam... nk tgk 2012 la uh... ramai naik eskalator.. kitorg prefer naik lif.. snang... xde kne pusing2... sampai kat pawagam je.. huh ramainyeee org.... so cpat2 la aku beratur sementara lai n nunun g toilet n ama n her sis waiting for their mak sdare n cousin... harga tiket pn x mahal.. rm7 sorg... pop corn ngn air pn x mahal jgak... nak tgk cte nih....

dah full house.. dari pagi sampai malam!! so kitorg mmg nk tgk cite nih pon...cite nih mmg best la.. syok!! berbaloi-baloi gi bkt tinggi semata-mata nk tgk cte nih.... suka fazura berlakon.... oh my dior!! oh my prada!! oh my diane von frustenberg!! oh my jimmy choo!! haha... sumenye brand2 terkenal di dunia.... 1st2 aku plik gak apsal plak oh my dior ni?? rupenye dia ske sebut brand terkenal... aaron aziz n sharedza minhat look hensem n cute!!! especially sharedza minhat la... cute gile time dia menari uh.. aku ngn lai dah berbisik2.. dh ckp "uuhhh hensem weeyy"... dlm pawagam uh kebanyakannya dak2 yg satu bas ngn aku td.. haha.. jmpe lg.. nsib baik glap... diorg x nmpk.. tp aku yg nampak dorg.. Nas-T plak look very different dlm cte nih... paling klaka time dia menari.. ye laa menari laki n laki.. spe x plik... haha... ermm.. mse aku beli tiket wayang.. setahu sebelah kiri aku sampai hujung skali.. full.. tp sblh aku nie duk sorg2 jee... laki plak uh.. mcm x tentu arah aku tgk dia.. jap ke depan jap bersandar... glak pn sket2 je... xmacam aku.. glak susah nk cover... haha.. biarlah dia... asalkan dia happy... lpas tgk wayang gi jalan2.. cuci mata.. nie nak cte best nih!! huhu.. kitorg temankan najwa bli baju kat jusco.. dh cari2.. aku tunjuk kat najwa satu baju nih.. mmg comel sgt.. najwa pn brminat ngn baju uh.. so kitorg tolong die cari fitting room... sampai kat satu fitting room nih... aku ingat xde orang sbab x nmpk byg2 kaki kat bawah.. laila pn dgn slumber nye bkak pintu tuu.. memula nmpk cm xde org.. skali ade orang plak kat situ laki plak uh...tgah nk cbe seluar... laila tgah tahan rasa malu dia.. umur orang tu lebih kurang 30-40 an la... haha.. aku pn ada nmpk gak muka orang tuh.. aku tnye laila.. "lai, ko nmpk x muka org tuh??".. "nampak la!! malu giler!!!"haha.. sblm beredar dari situ lai cakp "sorry!!!" aku dah lari dah dari situ.. pas uh baru jmpe fitting room yg kosong... najwa pn cuba baju die kat situ n tunjuk kat ktorg.. baju tu sgt sesuai ngn dia... cute sangat!!! mse najwa nk bayar.. sian dia.. gi bayar sorang2.. semuanya sbab aku ngn lai nmpk laki kat fitting room td uh ada kat sekitar situ.. sambil tggu najwa bayar aku pn tgk2 bju kat situ.. byk yg aq ske.. tp x ckup budget.. actually sblom gi jusco ktorg g popular dlu.. aq x taw nk bli buku pe so.. aku prefer buku yg kat bawah nie sbab nk tukar angin...
najwa plak beli buku nih...laila plak bli buku nih...
laila beli skali ngn buku 'jangan bersedih'... kitorang dapat murah... semuanya sebab athirah.. dia bagi pinjam kad popular... THANKS TYRA!! lpas dh mkn.. ktorang kluar drpd jj kul 4.30... keluar je hujan membasahi bumi... so... tabah je la meredahinya.. tp........................ sblom balik.....

dpt amik sket je.. sbab aku.. ermm.. nature call la.. hehe.. tp mmg best laa.. nie 1st time aku kuar ngn kawan2 agak jauh drpd rumah... selalunye msti gi ngn cousin, n sis... hope dpt gi lg...

Friday, November 13, 2009

kopi dah habis!! syok nye!!!

mmmmmuuuuaahahahahahahahha.............

huhu.. akhirnya.. derita sementara selama 2 minggu 2 hari berakhir..

everything is quite tough.. x satu pn yg ley cakap easy or just fingertips..

sume susah.. even sivik pn susah...

nasib bik PJK x susah..

hahah.. habis je PAT nie.. aku ada macam perancangan nak wat time cuti..

antarenye...

yeay tgk wayang with friends.. yay.. ktorg nk layan pisau cukur.. kalo xde 2012 pn jd ar..

ngahaha..

vision n mission aku kne laksanakan..

yeah!!

go girl!!

ngahahaha....

xnk cte sal PAT!!

ley botak pale aku cm di atas nih...

Tuesday, September 8, 2009

she's my best friend...




  • ehem.. nie kawan aku yang lain.. aku kawan ngn die since darjah 2.. haha.. time tuh kecik2 lagi.. orang g skola agama blaja.. kitorang main tembak-tembak kat kelas.... main masak-masak.. macam-macam lagi laa... malu nak cite...
  • kalau kitorang berjumpa.. dia mesti cite pasal adik2 die.. maksudku situasi adik-adik dia di rumah.. walaupun dia anak kedua,,namun dia bagiku anak sulung...(skemanye ayat nie)
  • adik beradik die ramai... 6 orang... bagiku ramai ler sebab adik-beradik aku 4 orang jee..
  • haha.. teringat lagi suatu ketika dahulu... tira nak togetherkan dia dgn sorg dak laki ni.. cara kitorg gne adalah dgn menghantar sms 'i love u' kat dak laki tuh.. n after that.. diorang pun ber'couple'.. aku x kisah sgt die nak couple ngn sape2 pon asalkan die x dilukai...

  • tahun nie bile dah form 4.. dah jarg-jarang jumpe.. sume nie sbab we're in different class... tambah2 lagi dh puasa.. aku nak gak jumpe dia n kawan2 aku yang lain.. tapi time2 bangsa lain rehat tuu laa mata aku tertutup seketika,,,,...
  • mse time form3 last year... die la tmpat aku melepaskan batuk di tangga.. sbenarnye tmpat meluahkan segala rasa.. bengang ngn family.. bengang ngn 'tuttt'.... sumenye laa..
  • dia jadi mangsa aku sebab die duk sebelah aku.. hahhaha... siapla sape yg duk sebelah aku tahun2 akan datang... korang akan 'tension' mendengar segala rahsia aku.. haha.. xde maknenye nk rahsia2...
  • walau ape pun rintangan yang akan mendatang.. aku xkan lupa ngn persahabatan kite...
  • 'FRIENDS FOREVER!!!' STRAWBERRY COKLAT!! FOREVER IN MY HEART!!!


Saturday, August 1, 2009

makan-makan~~


yay!! ari nie g makan.. erm sbnrnye nih jamuan klas 4delta.. tp ngn bangganya aq menyebuk... hahahahha... mira yg ajak.. so g jela coz kawan2 lain pn g gak.. agak syok jgak laa.. kitorg dpt mkn ayam, ikan, kerang.. fuh bestt.. ditambah pula ngn cikgu klas 4delta cikgu ruhaidi bwk laksa..lg syiok!!! katenye di yg masak.. kalo cikgu tu masak mmg aq respect arr... sedapp.. memula nk nyalakan api punyala susah... lme giler dri aq dtg kul 1 lbey smpai kul 3 baru dpt... dan akhirnya dapat jgak kami menikmati makanan.. tapi.. biasalaa... b4 balik.. kami amik gambar... tapi sayang.. tyra xde. dye dah balik dulu... sedih...
















Friday, July 31, 2009

cahaya petunjuk..~~




ehem.. cun x?? cun kan?? nie kawan aku.. aku panggil dia dalie or dd.. kami dah kawan lama.. dari darjah 3... specialnye dia nie sbab tarikh lahir kami sama.. 30 APRIL 1993.. dia ni agak kedekut sikit.. tapi aku dah lali dah.. sebab dia memang cam tuu.. macam-macam aku gelarkan dia.. antaranya 'mr. crab'.. coz mmg sejibik ngn attitude die.. sekarang dia sekolah kat SMT KAJANG.. dia memang dari dulu lagi nak meninggalkan rumah.. maknenye dia nak cuba hidup berdikari.. huh bagus2.. x macam aku.. hehe.... bestnye dia.. sekolah dia bagi cui seminggu.. sebab ada yang dah suspek selesema babi.. seram tuh.. tuu laa len kali sekolah kat smkb.. kitorang x tercemar lagi... alhamdulillah.. moge2 x dtg la virus tuh kat smkb... amin.. eh dah cite lain dah nie... ermm... dah la... tutup story.. cite len kali plak...




Wednesday, July 29, 2009

bahasa itu...

riuh klas aq pabila manjit ngn ranita belajar bahasa jawa.. kelakar.. yela budak india belajar bahasa jawa... bayangkanlah.. mereka nak menyebut 'wes mangan ke orong??' siap tulis dalam kertas lagi nak menyebut perkataan tuh.. haiyoo... kiut pun ade... elok2 orong jadi corong.. ahhai.. bagus2 mungkin mereka nak jadikannya sbg bahasa ketiga kot..
kalo anda nak blaja bahasa jawa.. sila jumpa saya....
saya tak boleh ajar.. tapi saya akan berikan anda orang yang boleh mengajar... heheh

Friday, July 24, 2009

next book..


yeah!! next book!!! pinjam ngn laila.. ary tuh aku bli hanya dia tahu laila beli ilham hati.. so,, now kami bertukar2 novel.. sememangnya novel karya damya hanna mmg syok... mesti ada yg klakar... so eksaited nk bce...

aku jahat ke??

jahat ke aku?? kalau aku tak bagitau korang apa yang aku buat??
jahat ke aku?? kalau aku x suka bercerita ngn korang??
sebenarnya.. aku pun x tau aku patut bagitau ke x..

Tuesday, July 21, 2009

snow day =p

hari ini sangat sejuk.. ditambah pula dengan ujian lisan.. sampai ke grup aku.. dan tetibe jantung aku berdegup kencang.. aku dah kate relax relax relax.. tapi akhirnye sume yang aku hafal ntah pergi ke mana.. ohhh tidak!! mane kau?? datang laa balik.. sekali. yang datang cuma beberapa jee.. hampeh... ape yg aku nak mengarut nie.. arr belasah je laa.. bila aku memandang sakina,dill dan zah mereka sume berkata 'cakap je'.. aku pn belasah je laa.. satu kelas mentertawakan aku.. oh man!! malu sey.. tiba kump yang seterusnye.. ohh mereka buat forum.. aku yang baru sahaja pulang dari bilik kecil yg ada air pn tergamam krna ketika itu en.akmal yg aku gelarkannya sbg fedtri yahya school version sdang berbicara.. fuh.. lagaknye, percakapannya, suaranya persis En.Fedtri Yahya.. aku terkesima seketika.. rasanya die ley msuk debat tahun depan.. rakan sebelahnya, aminul sangat sesuai menjadi pengacara.. ermm bagus2.. korang meman sesuai jadi glamour.. GLAMOUR KE??

panggillah wonderpets =)

huh satu hari.. laila kate ade cite klakar nk gtaw aku.. aku pn dengarlah... cite nye cmnie..
laila : ko nak tau x, kat belakang umah aku tuu kan ada rumah kosong kn?
aku : so?? wut happen??
laila : kat situ ada anak kucing.. die asyik mengiau je.. danish(bdk kcik yg dijaga oleh mak laila) suruh mak aku amek kucing tuu.. mak aku x leh amek sbab pagar umah tuh berkunci.. danish pn cakap.. panggillah wonderpets... suh diorg amek kucing tuh.. kesian dia...
aku : hhahhaahhahha....

moral of the story is.. dah bpe byk bdak2 yg terpengaruh ngn wonderpets ni??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..