Thursday, September 29, 2011

friends!!! :)))

hee.. assalamualaikum.. aku da lama nak update story pasal kawan-kawan aku kat UNIMAS.. alhamdulillah.. aku dapat gak kawan yang boleh ngam dengan minda dan fikiran aku yang agak childish sket.. ahahahahha... let me introduce them to all of you!!!
haa.. ni la kwn2 yg sehati sejiwa dgn aku.. hehe.. from left mina,aku,eyda,fyzah., ygdiri bawah sikit from left is syafa n sheil.

gmba nie tambah lg sorg,, sebelah aku,, afifah.. hee

haa.. yg nie pun.. tambah lagi sorang,, yg depan sekali tu nama glamour die lintah bulan,, nama sebenar die shazmira.. heee

hee.. aku dgn eyda..
aku seronok kawan dengan dorang sebab kitorang bukan asal dari negeri yang sama . aku dengan afifah from selangor. fyzah from perak .mina from kl. sheil from kelantan . syafa n shazmira from kedah . eyda from sabah . menurut pendapat aku, perbezaan negeri tu yg merapatkan kami semua.. kami selalu share macam2 pasal negeri masing-masing.. heee . memang 1 MALAYSIA!! yeahhh!!! . ok nanti nak sambung lagi erk!!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..