Monday, October 11, 2010

CLOSING FOR success!

dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.. saya pemilik blog ini akan merehatkan akaun 'facebook' 'friendster' 'blogger' 'twitter' and others for SPM next month.. to the readers.. pray for me! doakan agar saya berjaya mencapai 10A+.. dan berjaya mencapai impian saya untuk menjadi seorang doktor bagi membantu pesakit-pesakit yang sedang sakit dan mereka yang sangat memerlukan.. dan berkhidmat untuk negara dalam bidang ini dan seterusnya dapat membalas jasa abah dan mak saya yang sangat disayangi..
YA ALLAH! BERKATILAH SEGALA USAHA YANG AKU LAKUKAN UNTUK BERJAYA MENCAPAI APA YANG AKU HAJATI INI.. HANYA ENGKAU YANG MAHA BERKUASA..
AMIN!!
SPM 2010:
BAHASA MELAYU
BAHASA INGGERIS
MATHEMATICS
SEJARAH
PENDIDIKAN ISLAM
ADDITIONAL MATHEMATICS
BIOLOGY
PHYSICS
CHEMISTRY
GEOGRAFI
10A+!!!!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..