Monday, August 9, 2010

sesungguhnya..


assalamualaikum..

last week sekolah ada buat program untuk pelajar islam..

seriously speaking... aku rasa sangat temamg mengikuti program tuh!

tenang sangat!

membuatkan aku terasa.. kerdilnya aku di dunia ni..

banyak juga dosa-dosa kecil yang aku lakukan..

memberi keinsafan...

Aku berjanji untuk tidak mengulangi kesilapan-kesilapan yang pernah aku lakukan sebelum ini..

untuk kejayaan aku...

aku...

aku ingin berubah..

ya! berubah ke sesuatu yang lebih baik..

aku tidak akan mengulangi kesilapan lama..


YA ALLAH AKU MEMOHON KEREDHAAN DARI MU..

PERMUDAHKANLAH PERJALANAN HIDUPKU DAN TABAHKANLAH HATIKU MENEMPUHI SEGALA DUGAAN DAN CABARAN DALAM HIDUP KU INI..

TETAPKANLAH KEIMANANKU ..YA ALLAH!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..