Friday, June 18, 2010

just me..

err...
buka sekolah nih.. konfem cikgu2 busyy nk bg kertas kpd pelajar.. busyy nk key in markah..
so..
aku dah ambil keputusan untuk..tidak memberitahu result keseluruhan kepada sesiapapun sama ada dlm kelas or,, luar kelas sekalipun.. bukannye ape.. kalo kptusan uh bagus aku x mahu tergoda oleh godaan syaitan untuk membuatkan aku mempunyai sifat mazmumah iaitu,, 'bangga'.. kalo result tu teruk pun aku akan berusaha lagii untuk mempersembahkan yang terbaik.. aku tak kisahlah dapat A,B or C.. kalo boleh aku memang x nak tanya result orang lain..
coz.. aku dapat rasa.. result aku nanti mesti x sebagus yang aku harapkan.. jadi,, inilah masanya untuk aku berubah..berubah..dan terus berubah..
RADICAL CHANGE TO BECOME AN EXCELLENT HUMAN BEING...
btw..
hopefully, all the result can make my familyy always think that i can do it!!

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..