Thursday, May 27, 2010

'mimpi yg paling'...ggggrrrr..

haha.. sume org x dpt lari dari tidoo... kadang-kadang tido tu x kejar pun.. haha... but recently, aku sangat lah busyy dgn ppt nih.. sampai tido pn x tentu.. okeh,, pe yg aku maw storyy nih sangat lah exclusive!! x pernah cerita dgn orgg lg!! ermmm...

mse petang hari pe ntah aku pun dh x ingat,, yg pasti ptg.. org kata kalo mata tuh nk tutup.. tutup je la kn.. so,, tidola.. thenn dlm mimpiku.. aku mimpi.. org yg paling aku x suka kat sekolah. datang jumpa aku,,, dh la aku x berapa minat ngan attitude die yg bg aku agak x bagus tu,, tetibe dtg plak.. orgg lain yg aku harap.. org lain yg dtg.. okeh2.. smbg balik.. die nak jumpa bukan dengan tangan kosong,, siap bwk 'ring' lg taw... errrggghhhh.... aku dh la x suka die!! dlm mimpi uh.. die mintak couple ngn aku.. yarrr!!!! mintak couple pun nk bg 'ring' ke hah?! hehe.. naseb bek mimpi.. at first aku tolak,,, but die sgt2 merayu dgn aku..eewww... btw spe la nk ngn aku nih.. dh la x chantek.. nseb bek mimpi jew.. okeh.. continue.. memula mmg aku x nk.. giler pe.. pastuh dlm mimpi tu aku terbayang,, kalo ade program couple lg kat skola,, mati aku... haha.. mse tu lah kn.. nasib baik mimpi.. .. huh! selamat!! hopefully mimpi cm ni x jadi nyata!! X MAW X MAW X MAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





1 comment:

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..