Saturday, April 24, 2010

di satu petang...~~~

huhu.. ptg td de tusyen... waktu otw nk balik dri tusyen me n laila lalu dpan kedai kek nih.. then ade la sekumpulan manusia nih.. all the girls okie!! but 2 or 3 of them act really like a boy.. when i'm looked at them.. eeewww..~~ rse cm nk.... bile dorg bersikap mcm uh.. dh xde keje agaknye.. please laa... act like a woman please.. the things that make us really annoying with them.. is they have breast.. but act like a boy.. can u imagine?? the way they talk,, the way they move.. gggrrrr.. so so so annoying.. then melepak cm org yg xde kerja... come on la... kalo nk diikutkan .. aku pun ganass gak.. tp at least aku masih mengaku aku nih wanita..girlss.. perempuan.. bila difikirkan balik.. nape dorg bley terjebak ngn perangai cm nih. bak kata my physics tuition teachers.."sbg seorang lelaki saya rasa tergugat bila melihat wanita tertarik dgn wanita bkn wanita tertarik dgn laki.. south poles pn akan tertarik dgn north poles taw.. xdenye south poles tertarik dgn south poles itu hubungan songsang nmenye.." huh... pelik sungguh.. bila la nk berubah org2 yg sedemikian.. mgkn inilah tanda2 qiamat.. iaitu berlakunye "hubungan songsang".. YA ALLAH SELAMATKANLAH MEREKA2 YANG DAH HILANG ARAH.. AKU MEMOHON PADAMU YA ALLAH.. JAUHILAH AKU DARIPADA PERANGAI SEPERTI ITU.. AMIN!! SEMOGA KITA SENTIASA BERADA DALAM KEREDHAANNYA...

No comments:

Post a Comment

Nak Komen??

Words

Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan..

For Your Entertainment..